Ny.

Hemma och söndag.

Kom hem för inte alls så länge sedan, efter att äntligen tagit tag i saken och
köpt en ny kamera. Tänker gå ut och prova den strax, innan jag ska ställa mig
framför spisen och laga kycklinggryta till familjen.

Igår så for jag och min fina ut och åt med halva min familj, vi var 13 stycken. 7
stycken kunde inte. Ja, vi är 20 personer med mamma, pappa, alla vi syskon,
alla syskonbarn och alla syskons respektive. Det blev tacobuffé. Sen for jag och
J till en av hans kompisar och kikade på fotbollen med några andra. Må ju säga
att Sverige faktiskt spelade bra och lika gärna kunde ha vunnit, de hade en hel
del chanser. Huvudsaken var ändå att dom inte förlorade tycker då jag.

Nej, dags för en liten fotoshot ute nu och se vad kameran går för. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback