och så var det måndag igen.

Inatt drömde jag att det var alla hjärtans dag imorgon och jag fick
panik. Det fanns en enda grej jag ville köpa och jag visste precis
hur det skulle se ut. Fick ännu mer panik när inte det fanns och jag
vaknade med ett ryck och insåg att det är 14 oktober imorgon och
inte 14 februari.


Har skrivit en lista över det som ska göras nu idag under dagen eftersom jag inte fick in något jobb idag. Överst på listan står "ams med pappersverifiering".Sen ska jag köpa en grej så jag kan laga vägguttaget där ytterhöljet har spruckit. Ska även kolla om stövlarna kanske kommit in i min storlek nu. Och så ska jag prova på kameran lite mer, perfekt väder för det. Men först av allt ska jag göra mig klar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback