Proportioner.

Jag har inte gjort allt som jag hade tänkt göra idag. Typiskt mig men jag ska försöka ta tag i det imorgonkväll när jag slutat jobba och allting. Har iallafall lyckats tvätta upp alla mina underkläder och sockar, hängt det samt hunnit stoppa i en till tvätt. Nu ska jag snabbduscha och sen ska jag göra mig klar, packa några små grejer och sen fara till min fina och spendera kvällen med honom eftersom jag lär vara så pass trött och slut imorgon.

Och jag har inte sovit bort en ända minut än, jag kanske kan somna jättefort ikväll?

Lille V var så söt idag när jag var hos dom, han tog på sig mina(alldeles för stora) skor och gick i dom. En liten kille på 14½ månader med storlek 37 på fötterna, inse proportionerna. Och arg blev han när han tappade dom. Men hur sött som helst.

Jag tror att jag måste börja ladda mig psykiskt inför morgondagen.
Och by the way så fick vi smörgåstårta till frukost idag på jobbet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback