Räkna steg.

Yey, smart nog att sova bort 1-1½ timme av kvällen. Speciellt när man måste
lägga sig tidigt för att det är öppning som gäller imorgon och upp ur sängen
strax efter 5 imorgonbitti.


Tur nog så slutar jag iallafall tidigt. Då ska jag ta tag i att städa och tvätta undan,
det ser rent ut sagt förjävligt ut här just nu. Bara tvätten är ett rejält berg, fy vad
jobbigt. Och dessutom kan det vara ganska bra med rena kläder.

Har kommit fram till en grej jag vill införskaffa, en stegräknare. Man går ju ganska
mycket i jobbet, det är inget sitta och lata sig på arslet jobb direkt. Och så ska jag
ju ändå sätta igång med träningen när jag blir kvitt förkylningen så det kan ju vara
en bra grej. Och hinner jag inte införskaffa en innan jul så önskar jag mig det i
julklapp. Har funderat på det länge och nu är det dags att sluta skjuta upp det.

Och jag blir alltid lika glad när min fina kommer hit och
överraskar mig så som han gör ibland. Han är så underbar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback