Rappakalja.

Jag är nöjd med min nya fina blå kamera. Tog testbilder när jag gick ut
med Meja på promenad i den fina höstsolen. Någon dag ska jag ta mig
ut för att fota lite ordentligt när det inte blåser och jag inte jobbar.


På tal om jobb. Jag vet inte om det blir jobb för mig imorgon, delvis så skulle jag behöva få det som en ledigdag så jag kan ta mig ner på ams och få ett papper verifierat så att jag kan skriva in mig på vikariebanken vilken numera kommer att vara ett krav på oss vikarier att vi är. Hittills har jag undkommit det. Men å andra sidan vill jag ju jobba så mycket som möjligt så jag får bra med pengar inför julklappsinhandlingen som jag snart ska påbörja. Man vet ju som sagt aldrig när man får en ledigdag eller jobbdag. Och jag vill inte stå där utan jobb den dagen det är helt genomfört att dom inte får ta andra som inte är med i vikbanken.

Middagen blev för övrigt lyckad.

Ikväll är det Pretty woman på tv, och den ska jag se.
Gärna duschad och med en kopp varm choklad i
handen.

Undra när miniAnna bestämmer sig för att vilja komma ut i vida världen, spännande det där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback