Provbilder.

Shit vad jag är hungrig. Måste ta och kasta i mig något,
en macka när man nyligen hade vaknat räckte inte.


Igår så kryssade jag i mig för vik.banken men de ringde inte imorse. De ringde inte heller från skolan eller från dagis. Så jag blev utan jobb idag också. Gjorde inte mig så mycket egentligen med tanke på att jag sovit sjukt dåligt pga en helvetisk värk. Så jag fick åtminstone sova 2 timmar extra även om jag var beredd på att tacka ja till jobb.

For hem och så fotade jag lite ute för att testa kameran. Hittade inte makroinställningen förns jag kommit in och fört över alla bilder till datorn. Så jag ska ut en sväng till och prova sen. Kan ju lägga upp några smakprov ändå för skojs skull. Det är väl som sagt oftast alltid kul med bilder!?



Och jag känner mig ännu mer nöjd med inköpen idag än vad jag gjorde just då jag kom hem. Den grårandiga korta tunikan är supermysig och passar jättebra till de lila tightsen. Sen är ju ugg´sen supersköna, likaså den vita zipkoftan. Det är i princip bara ett par tights och stövlarna jag inte har använt ännu. Men de vet jag redan att jag är nöjd med. Och det hemliga jag hade köpt igår, det var ett vitt linne till min fina. Jag kände bara att "det här vill jag köpa till honom", jag blir sådär generös ibland.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback