848:-

Åh, äntligen helg. Den är faktiskt efterlängtad. Även om jag var pigg och
det kändes bra när jag for på jobbet imorse, men då lös ändå solen.
Den försvann och jag blev trött.


Jag blev chockad när jag kom hem idag. Sex and the city boxen och säsong tre av Grey´s Anatomy som jag beställde hem från cdon.com igår, hade jag fått hem idag. Att det kunde gå så fort det anade jag inte, det har det aldrig gjort förut. Men får jag någon dötid i helgen så vet jag iallafall vad jag gör. I och för sig är jag 848:- fattigare, men lika glad ändå.

Hungrig som ett djur. Men får hålla mig ett bra tag till. Tror det blev så att vi
skulle ut och äta, får se senare. Först och främst måste jag ta och packa
ner grejer så jag är klar om en halvtimme när Prinsen(J) kommer och
hämtar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback