Äntligen.

Jag som trodde jag skulle få sova ostört tills väckarn ringde. Men icket.
De ringde från jobbet, jag ska hoppa mellan 2 ställen idag, iofs inte ngt
farligt med det mest bara jobbigt när jag ville få sova.


Har nu äntligen beställt hem sex and the city boxen och säsong 3 av Grey´s Anatomy.
Känns skönt att ha något man kan titta på som man tycker är bra när ingenting annat
går på tv och man inte har något att göra. Och i ordning dessutom, utan en massa hopp
mellan olika avsnitt. Så det kommer nog hem i början på nästa vecka.

Dags att göra sig klar.


















åhåå, då borde vi dra sex and the city-maraton nån kväll ^^

2008-09-18 // 13:13:09
» Tina.

Mja, frågan är bara när. Lär vilja försöka börja se så fort som möjligt när jag fått hem boxen.

2008-09-18 // 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback