En enda röra.

Vilken röra det blir...

...när man ska hålla på greja och dona. Soffan, soffbordet, mattan, datorn etc är nu flyttat. Eller man kanske ska säga vridet? Men nu är grejen att de flesta grejerna är huller om buller. Och när man städar annars och man tycker att man lyckas dammsuga ytterst bra under soffan, jomen pyttsan, katastrofalt. Men nu är det iallafall ordentligt gjort.

Nu måste jag se till att nöja mig med det här ett tag, det är ett onödigt jobbigt bök att flytta det fram och tillbaka. Kommer åtminstone kunna nyttja mitt andra fönster mer, som i princip alltid är fördraget när det är sommar pga värmen. Nu när det snart är mörkt allt jämt så behöver man knappt ens dra för gardinerna för att kunna sova.

Nej nu ska jag ta mig ngt snabbätet och fortsätta.

.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback