Feberdrömmar?

Jag känner mig fortfarande inte piggare, fan, det kommer
bli en brakförkylning är min tanke just nu. Jag vill INTE.


Har inte sovit särskilt bra heller, tomt, stort och kallt. Sen har jag vaknat
av och till några gånger också som grädde på moset. Drömde även att
jag tog ur långhåret inatt också, vilket jag inte har gjort. (Men känner att det
kanske är dags snart för att fixa utväxten, om det inte går att lösa ändå vill
säga.)
Feberdrömmar?

Inget jobb på hela den här veckan. Håller tummarna för nästa. Fortsätter med tvätten idag också. Regnet har vräkt ner(rätt vanligt numera). På sistone har det typ regnat, varit en superfin höstdag varannan dag. Har bildbevis, eller ja inte från idag, men från igår och i förrgår.

Bild 1, i förrgår. Där ser man bakom mig hur blött det var ute. Det regnade rätt ordentligt.
Bild 2, igår. Supermysig höstdag. Med denna utsikt från mitt ena rumsfönster.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback