I trötthetens tecken.

Jag har redan varit vaken i 14 timmar. Kunde inte ens somna efter jag hade
jobbat trots att jag var riktigt jävla trött och hade ont i huvudet.


Skönt vare iaf att få sluta 13(eftersom jag inte tog någon rast). Idag har flera ungar varit väldigt skrikiga, gnöliga och griniga. Vi har promenerat till Umedalen och tillbaka i slowmotion. Det var fiskgratäng till lunch och jag klev upp strax efter 5 imorse. Det kan ju faktiskt förklara huvudvärken. Tog 6 timmar efter att jag kommit hem tills att jag ens ides slå på datorn, för att fördriva lite seg tid. I vanliga fall är det något jag gör på rutin, slår på datorn direkt jag kommer hem nästan. Ska eventuellt jobba 10 timmar och 45 minuter på fredag. Får se imorgon hur pigg jag känner mig på det.

Träningen och det blev inte av pga huvudvärken, det sög.

Ska bänka mig framför tvn resten av kvällen. Idol och en massa Grey´s Anatomy-avsnitt.
Imorgon däremot så vill jag till min finaste och sova med honom på kroken.
Och jag gillar det starkt, när han överraskar mig, som idag när han kom förbi
tvärt när han slutat jobbet. Det gör mig alltid så glad.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback