Min dröm inatt.

Jag drömde en helmysko dröm inatt. Here it goes..

Var ute hos en kompis, vi blev ovänner och jag tänkte fara hem. Det var mörkt ute. Efter vägen höll jag på att krocka med en ko, när jag kollade runt mig fanns det ännu fler kor som rymt ur en hage, samt två lejon(hur det nu kommer sig). Så jag flög tillbaka till kompisen med en minihelikopter där föräldrarna satt, jag storgrät för jag var så rädd. Under tiden jag var inne hos dom och fick kompisen till att följa med mig så kom det jättemycket snö ute och det blev jätteljust.

Vi skulle brassa iväg med en miniskoter men var först tvungen att fara åt andra hållet för att vända(? en miniskoter ska man väl kunna vända på plats? jaja) Tillslut kom vi till en sjö där det bara var snösörja, fast det var inte så djupt och vi blev forslade till en stuga som stod där mitt ute. Kollade om skotern fortfarande fungerade, och ja den gjorde det, halverst. 2 konstiga typer ville mucka gräl men vi hann i land innan. Men skotern gick ju inte så fort så jag fick springa bakom och knuffa på för att vi skulle ta oss framåt snabbare. Helt plötsligt dök dom där mucka gräl typerna upp och vi hade inget annat val än att skalla dom med våra hjälmar, vi hade ju bråttom. Vi tog en annan väg som tydligen skulle vara närmre. Brantaste backen ever, men när vi tog oss upp så var vi inomhus(det såg ut som det gjort i mina drömmar om att jag farit utomlands) och vi visste att vi var nära de lösa korna och lejonen då. Så vi brassade iväg dit. Väl framme så vaknar jag ur drömmen.

Så jag vet inte hur det slutade riktigt. Men lite kul att man kom ihåg hela.

Nu ska jag göra mig klar för att jobba, börjar om 50 minuter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback