Musikmaskinen.

Jag hade större förväntningar av Musikmaskinen. Har suttit och sett det
och det roligaste var väl decibelmätaren och rockbandet, resten vad inte
alls kul. Mest bara segt. Efter att ha sett reklamen på tv så förväntade jag
mig att det skulle vara lite mer som decibelmätaren och rockbandet hela

tiden. Vilken flopp. Och jag som hade hunnit inhandla lite mörk choklad att
ha till. Har mer än hälften kvar att spara.

Har åtminstone tvättat mina sminkborstar nu som jag inte alls tyckte var
så skitiga egentligen. Man får fan skämmas, fy så äckligt mycket skit.
Med endast varmvatten ser man ingenting men så fort du använder dig
av flytande tvål eller shampo så avlägsnar sig allt det äckliga, vattnet blev
mörkrött/brunt på en gång. Fick byta ut det minst tre gånger för att se att
det blev klarare hela tiden. Usch.

Ska nog ta tag i att möblera om litegrann innan jag kilar in i
duschen, nu ska det bli mer än bara prat om det, handling dvs.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback