Träningsprat.

Idag har jag sovit länge, riktigt länge. Och på något sätt så kändes det
välbehövt också. Man kanske skulle vara sängliggande tills på söndag
och hoppas på att vara frisk då? Meen, det skulle jag aldrig klara av.


Hm, träningsprat nu igen. Var nyss in och kikade på hemsidan deras om det där med gratisveckan iom att jag fått höra en annan grej. Upptäcker då att årskortet är rabatterat 500:- och kostar därmed 2900:- medans ett halvår kostar 2200:-. Jag som inte varit säker på min sak, om vad jag ska välja alltså iom att jag vill ha pengar kvar på kortet efter köpet men nu känner jag att 700:- extra är värt för ett halvår utöver det första halvåret.

Ska lägga mig och vila en stund innan jag ska in i duschen och för att göra mig
klar och sådär, så att jag kan fara till J så fort han tränat klart lite senare idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback