tvbabbel.

Ja, eftersom jag legat framför tvn i stort sett hela kvällen mer än att
jag fixat så att man numera kan låsa på toan här uppe)iofs med hjälp
av en hake, men ändå. Och det köpte jag ändå i söndags, så nu känns
det bra.


Fick börja med att zappa mellan top model och idol hela tiden, men det funka. Sen kan jag ju nämna att jag tyckte att Anna Bergendahl var sjuuuukt duktig. Har försökt se ifall att det skulle ha hunnit upp på youtube än, men icket.

Och sen till vem kan slå Filip och Fredrik. Det jag inte gillar med programmet just nu är det självgode jäveln som säger inför varje gren "ja, jag ska ta det här. jajjemen." Men misslyckas hela tiden. Ska jag nämna att han ligger under med 29-16? Men tänker man längre än så, då är programmet inte så mycket att hurra över och känns redan uttjatat efter 2 program. Kan bero på att det kommer visas några dagar i rad varje vecka och är så segt. Då vet ni det också.

Sytycd är alltid bra, och man kan fan bli chockad över vem som åker ut.
Men jag vill nästan att finalen ska vara nu, jag vet ju faktiskt redan vem
som vinner(vilket inte är så kul men dansaren är bra).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback