Rykä.

Åh, jag hatar förkylningar.

Sakta, sakta smög sig förkylningen och huvudvärken sig på idag när jag jobbade.
Jobbigt som bara den men jag härdade ut tills jag slutade. Men nu får jag väl ta
och skylla mig själv helt enkelt..

Jag for till Inter Sport tidigare ikväll. Den nya butiken på övervåningen öppnade idag och har öppet till 22. Självklart var jag tvungen att fara dit för att kika. Vanliga Inter Sport hade en del erbjudanden också efter att ha gjort om en del. På övervåningen fann jag en hel del fint, men det var så sjukt dyrt att jag inte inhandlade det. Jag ger inte 1100:- för en kjol. Det gör jag bara inte. Jag tittade en gång till på träningsskorna jag planerat att köpa samt att jag fann en vinterjacka för 600:- ist för 1200:-. Kunde dock inte köpa det, jag visste helt enkelt inte hur jag skulle göra.

Då for jag till J, han hade nyss kommit hem från träningen och lovade
att följa med mig tillbaka för att vara mitt smakråd. Och när jag satt
och väntade på honom när han åt så kände jag mig helt väck och jag var alldeles blek. Hej feber? Snuvan och huvudvärken har jag nu redan sagt hej till. Jaja, vi for tillbaka. Och jag köpte jackan som jag kan använda när jag jobbar och under de kallare stunderna. Det är ingen finjacka direkt, utan praktisk och lite längre än dom jag har. En finare ska jag också inhandla, sen. Men man måste ju börja någonstans. Träningsskorna köpte jag också. Nu är frågan bara när jag verkligen får börja träna. Fan att ungarna skulle smitta mig.

Mår jag så här så blir jag hemma för att kurera mig imorgon, men samtidigt så vill jag inte vara hemma. Jag vill jobba, tjäna pengar. Men jag skulle ju knappast bli bättre ifall jag for dit och var sjuk. Allting återstår att se imorgonbitti. Jag har iallafall unnat mig själv att köpa 70%ig mörkchoklad ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback