Fredagkväll.

Det blev inget av med att fara till Anna på tårtkalas för min del, jag kände att det är nog bättre ifall jag stannar hemma och verkligen försöker bli bättre så att jag inte blir dyngsjuk vilken dag som helst. Även om det är pisstråkigt och jag väldigt gärna hade varit där för att gratta henne. Men känner jag mig bättre ska jag fara dit imorgon.

Ska mysa ner mig i soffan med boken(Är det någon där? Marian Keyes), fortsättning på den som jag läste ut i förrgår. Meja kommer nog inta en plats nära mig, man förstår verkligen vad knähund är när man utsätts för hennes kelsjuka charm. Och klockan 21.00 på 3an så går Min stora kärkek. Jag kommer nog överleva den här kvällen i hopp om att bli bättre.

Skulle vilja att mitt rum var städat så jag kunde tända lite ljus, höstmys.
Jag brukar kunna tända hur många som helst, typ som dom gör i häx-
serier när de ska driva ut demoner? Två stycken på bordet får duga för
idag, ett med Mangodoft och det gillas.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback