Oj, vilket babbel.

Mamma fyller år idag. Jag har fått veta att jag inte bara kommer få ett, utan två
syskonbarn inom 4-5 månader. En flicka och en pojke. Jag tycker det var en
glädjande nyhet. Kan ju nämna att jag redan har 5 syskonbarn och dom är
helt underbara.


Tänker även säga att jobbet gick bra idag. 6åringarna var så söta när jag kom över till dom ist för i ena tvåan. En annan grej jag tänker nämna är några grejer jag fick höra under jobbet igår. Vi kan kalla personerna i konversationen för Adam och Petter.

Adam frågar Petter: "Visst skulle du vilja att en jättesnygg tjej blev kär i dig!?"
Petter: "Va?"
Adam: "Ja, men visst skulle du vilja att typ en modell blev kär i dig!?"
Petter: "Hm.. Inte vet jag."
Och jag kan nämna att de är 8år och var fullt seriösa i detta samtalsämne under mellis.

Sedan fick jag även höra av några av tjejerna att de skulle vilja se mina barn när jag fick några, för att de trodde att dom skulle vara så fina. De var även avundsjuka på alla mina syskonbarn, "Lyllo dom som har dig som moster eller faster". Man blir glad när man hör något sådant. :) Sötonga.

Sen nu har jag sett en lite rolig sida från en annan blogg. Den är supersöt.
Man kan lägga upp en bild på sig själv och sin partner eller en kändis, kompis
eller vad man nu vill och så kan man se hur barnen skulle se ut om man fick
barn med den personen. Jag dog när jag provade, så sööööta. Tänker bjuda
på ett smakprov på hur mina barn skulle kunna se ut. Lite suddat i ena hörnet
eftersom våra bilder satt där och tänkte att det mest var barnet jag ville visa, hur
söt hon och han skulle vara. Och länken till sidan får ni också. Here we go..



http://www.makemebabies.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback