En helt vanlig söndag.

Nu får vi se hur resultatet blir. Kunde inte hålla mig längre, så jag har
bökat på med utväxten ett tag nu, får se hur det blev när håret är torrt.
Men iaf förhoppningsvis bättre än det var innan. Ifall det ska skifta över
till brunt får det bli om ett tag, inte än.


Eftersom det inte blev film och en massa gotta igår så blir det ikväll istället, vi har bunkrat upp för det. Chirrebumsing, dipp, godis och cola. Sen blir det nog någon bra film också. Nice!

Imorgon påbörjar jag de 2½ veckorna på dagis med eventuellt en vecka till. Det känns skönt att veta hur man jobbar ett litet tag framöver. Men det kommer bli det där med att lära sig en hel del namn igen, har inte varit på just den avdelningen innan. En del namn kan man ju ändå men det lär ändå bli lite bökigt, speciellt med enäggstvillingflickorna. Blir iallafall kul att hålla sig på samma avdelning under en period.

Imorgonkväll ska jag besöka Kristina i lägenheten som hon och Erik skaffat, blir kul. Men tror att den kommer vara rätt lik Anna och Robins, det är ju ändå i huset breve. Sen har jag inte träffat henne på ett väldigt bra tag heller så det blir kul att ses och snacka lite. Ska även försöka ta mig om träna och införskaffa träningskortet imorgon så att jag har gjort det.

Har suttit och pratat med systeryster nyss, alltid lika kul.

Ska se en del Grey´s Anatomy medans J nu är på
hockeymatchen. Sen ska vi kasta ihop nå gókäk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback