Välbehövd rensning.

Bläk.
Har rensat sock och underklädeshyllorna i garderoben. Fick slänga en hel del men en del vågar jag inte slänga förns jag köpt mer nytt, som vanligt. Och sen tar det evigheter tills man ids sätta sig och rensa. Sockhyllan fick tömdes nog mest, nästan hälften. Ska man idas göra resten av garderoben idag också eller? Ska erkänna att jag fick syn på ett par jeans i min garderob som jag helt och hållet hade glömt bort, hur lyckas man? Måste in i duschen snart om jag ska kunna fara till Anna efter middagen på tårta och vin, men skulle egentligen vilja känna mig piggare än så här.

Grattis Anna på 20årsdagen!
(Hoppas att det är ok om du får en lite försenad present.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback