Vi smet in fast vi hade faktiskt betalat.

Det känns nästan konstigt att vara hemma igen när man spenderat 3 nätter på kroken, även om jag var hit som snabbast och packade ner lite kläder innan vi skulle iväg på bion. Men nu när jag väl är hemma måste jag ta tag i tvättningen och städningen i allmänhet, kan vara bra och behövligt.

Sitter och lyssnar på min nybrända skiva(eller som jag brände innan jag spenderat en massa dagar hos J pga inget inkommet jobb för veckan ännu). Har igång den på tvn, samt att jag spelar det på datorn så det blir nästan som något med mer effekt i och jag är på väldigt bra humör, det är fint höstväder and so on.

På listan; Idag - Påbörja tvättningen, städa lite, påbörja läsa en ny bok. Imorgon - jobb(om jag får in ngt), annars fortsätta med tvätten, tårtkalas hos Anna som fyller hela 20, sen får jag se. Lördag - inflyttningsfest hos Ninni. Söndag - Kalas hos storasysteryster(hon och lillebror fyller då år).

Vi var och såg Arn, Riket vid vägens slut igår. Jag gillar Arn
filmerna, gillar att det har en annan handligt utöver bara krigande,
i det här fallet kärlek. Och är det något jag är ett stort fan av så är
det kärleksfilmer. Men vi höll på missa den, "biljettvakterna" hade
gått och stängt igen när vi kom, men vadå vi hade betalat och skulle
se den, så vi sprang bara in och satte oss. Men vad gör man när de
gått och man har betalat för att se den? De borde ha vänta längre,
folk brukar faktiskt trilla in under reklamerna som visas första kvarten.

Nu ska jag sätta igång med mina sysslor.

Sandra, vi måste se Mamma Mia snart! Men när?


jadu, när är frågan. Nästa vecka börjar vi träna ju! men nån kväll borde vi kunna passa in? :) Jag kan ju som nästan när som helst såatt.

2008-09-04 // 18:31:19
» Tina.

ja, jag hoppas bara på att en brakförkylning inte kommer bryta ut. är alldeles tjock i halsen och är jätteseg. jag vill inte, inte nu! ja, men precis. jag kan nästan när som helst också så att det handlar väl mest om att båda ska kunna ta sig till stan och så. :P

2008-09-05 // 11:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback