Vill bara få bli helt frisk igen.

Jag trodde ärligt talat att jag inte skulle ta mig upp ur sängen idag.
Än en gång pga för lite sömn, och dels för att förkylningen i kroppen
gör att jag näst intill känner mig typ döende när jag vaknar. Men så
fort jag och kroppen piggnat till så går det. Idag när jag kände så, då
tänkte jag på pengarna jag skulle tjäna, för hemma tjänar jag inga.

Jag har typ aldrig varit med om så här mycket gnöl som de två sista
dagarna. Men jag tycker ändå att det är så himla kul, fast att jag blir
så jävla slut.

Ikväll blir en totalt slapp hemmakväll för mig, jag ska bänka mig framför tvn och se diverse program som jag inte har något emot att se. Var egentligen tänkt att jag skulle se fotbollsmatchen med J ikväll men jag kände mig inte så jättetaggad på den och låter honom se den med grabbarna istället, de håller garanterat en högre stämning. Även fast jag vill vara med honom så tror jag att det är roligare för honom att se med grabbarna iom att jag inte är superduper sugen på att se den idag.

Åh, jag vill bli kvitt det här så jag får börja träna. Nu kan jag inte ens
nyttja gratisveckan innan för att känna efter litegrann innan tränings-
kort ska inhandlas. Skulle ändå kännas skönt att prova på innan
eftersom jag inte tränat på nästan 1½ år nu. Men nu, nu ska jag se
till att bli helt frisk först innan jag ens sätter igång, annars kommer
jag aldrig sluta vara sjuk och kunna ge 100%.


gratisveckan på träna är till den 21:a september

2008-09-11 // 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback