Ännu en ny hårprodukt i samlingen.

Idag kände jag ett underligt sug. När jag gick hem från jobbet(det tar max 5 minuter att gå beroende på hastighet) så tänkte jag på när gräset blir grönt, det har ju bara börjat komma fram hittills. Skulle bara vilja ha en riktigt fin dag med sol, somriga kläder, solglajjer och promenera en bit med en vän och slå mig ner i något grönt, fint, mjukt gräs och bara snacka och njuta av att det är sommar. Om en månad kanske det är möjligt?

På senaste tiden har jag känt ett sug efter att fara utomlands också.
Både dagdrömmar och nattliga drömmar om detta och visst sjutton
skulle det vara grymt nice.

Igår fick jag en produkt av J´s mamma att prova. REF.532, heter den.
"En inpackning med stylingegenskaper för torrt och slitet hår. Reparerar
skadat hår samt tar bort statisk elektricitet. Ger glans, volym, fyllighet och
en frisk känsla. Bruksanvisning: Använd en liten mängd i fuktigt nytvättat
hår. Skölj ej ur. Ger volym och nytt liv till håret. Tillför mycket fukt, vilket gör
håret lätt att styla."
Står det på flaskan.
Provade den igår och av det jag känt hittills så tycker jag att den verkar väldigt
bra faktiskt. Men jag har ju även silkesdropparna jag fick hem förra veckan, så
skönt att ha bra produkter till håret(som jag aldrig i princip haft förut och jag
hoppas ju på en förändring och att det ska kunna växa ut en del).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback