Another day than yesterday.

Istället för att ligga hemma hos J framför tvn helt själv hela dagen tills han slutar så bestämde jag mig för att fara hem och plocka undan på mitt rum lite och vika tvätt eftersom någon av ungarna kanske ska bo i mitt rum i helgen(deras kommer vara ockuperat av 4 andra).

Min nyckel låg visst inne, dvs att jag var utelåst. Så jag var tvungen att fara och leta mamma på skolan och få tag i nyckeln, det var lättare sagt än gjort. Men till slut så. Såg att de nya hemtelefonerna dom köpte igår var installerade och jag knappade in lite nummer i telefonboken på båda. Nu ska jag däremot göra det jag for hem för att ordna.

På med musiken först bara! :)

Vilken kö det var in till Media Markt igår, den började ända ute på e12;an. Och jag höll mina fingrar i styr. Köpte endast en 20 cm(i diameter) teflonstekpanna och en billig hårtork att ha hemma hos J så att jag slipper dra med min stora klumpiga överallt. Samt en smaksättningsgrej till sodastreamern mamma och pappa köpte. Fast att jag var på väg att köpa en ny mp3 för 399:- och ett par stora hörlurar. Sen såg jag en kamera  jag ville ha!(spara,spara,spara).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback