Dagens outfit.


Dagens outfit. Jeansleggings och vitt långt linne(Ginatricot), grå väst och
scarf(h&m) samt vita, gamla tygballerinas från förra året(skopunkten,
and i love the shoes!).

Snart dags för käk, sen blir det att fara och kika på Media Markt(hann inte med
det innan av en viss anledning).

Det börjar märkas att det är vår nu i mitt rum också, inte för att det är städat eller så. Utan mer för att när solen ligger på så blir det sjuhelsickes varmt. På sommaren brukar det ligga på runt 27 grader här inne, just nu är det 24, dvs rätt varmt. Kan inte heller slå av elementen helt för då fryser jag sönder på natten trots mina två täcken.

Jag tror att jag råkade fara på ica igår med lite choklad runt munnen, vad hände?
Och så skickade jag en ansökan om en liten lägenhet(30m²), "på fel sida älven" 
och nu håller jag tummarna för den. Får jag den så måste jag införskaffa en cykel!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback