Den totala tystnaden har aldrig varit så skön.

Utgången i lördags blev helt okej till sist. Köpte gräshoppan som jag
alltid gör där uppe och sen innan vi gick hem så beställde jag två stora
glas vatten. Kändes duktigt.


Igår blev dock en bakisdag. Vaknade tidigt av att systersonen slängde tomflaskor ner för källartrappen på sin pappas order. Inte det minsta roligt. När dom andra for iväg ut så la vi oss och sov en stund till, i total tystnat och så bra har jag nog inte sovit på hela helgen tills då. Fast sen så tog vi oss i kragen och for ut till dom andra på sjön, grillade och njöt av vädret.

Vi hann ju om på dollastore(där jag inhandlade en hel del nya sockar, 2 tjocksockar, bodyscrub, korthållare, 2 ringar, 1 par örhängen, nå necesärliknande och sådär). Innan vi begav oss hemåt. Pappa skulle ta hem släpet idag så vi slapp ju det och hann hem på 2 timmar och 20 minuter, vilket är riktigt bra tid.

Man kan nog inte beskriva hur skönt det var att komma hem igår och få befinna
sig i tystnaden och bara ha varandra. Ännu skönare att sova i en vanlig säng och
inte på en luftmadrass. Om några timmar är det middag(grillat!!) och därefter en
klippning, sen är det bara att försöka spara ut håret ordentligt!

Kommer att bjuda på lite bilder från i helgen i nästa inlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback