Det känns lite som måndagmorgon.

Trots att det nu är en ny dag med toppenväder så är jag fan inte sugen på att jobba. Men det är nog mest för att jag vet hur lång den här dagen kommer allt bli, hur mycket jag måste stressa direkt efter jobbet. Och jag vet inte vad jag ska ta på mig för kläder ikväll.

Tänk om man åtminstone fick sluta tre istället för halvfem, då skulle jag ju vara
klar vid det sistnämnda. Nu får jag dock ta och bita i det sura äpplet eftersom
att det är jag och ingen annan som tackat ja till det här(i need the cash) och har
jag möjligen lite tur kanske jag åtminstone får sluta en kvart tidigare.

Nu ska jag smeta på lite mascara, finna några arbetskläder och
sen gå ner och äta äggmackor(var så smart att jag förberedde
äggen redan igårkväll).

Hoppas att alla får en bra dag och sen även kväll också utifall att
jag inte skulle hinna skriva något mer idag, men då å andra sidan
kommer det nog bilder sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback