En grå mus är nu min.


En fantastisk dag. Sovmorgon, sol, lite jobb,
8 barn(endast!), lite nödvändig shopping och
alldaglig göra.


Med det sista så menar jag att jag tvättar, mest för att hålla undan så att det inte blir kaos och jag får tvätta till förbannelse sen. Och så kanske jag vill ha med något av det till Arvidsjaur. Och vi beger oss ju ändå på torsdag.

Efter jobbet så blev det att nödvändighetsshoppa. Skrev ju igår att jag skulle sy ett datafodral om jag inte inhandlade ett/eller en väska. Så idag inhandlade jag ett svartrött swordfish fodral till min 17" are, fanns en väska att välja på och det var inte riktigt min stil. Och så inhandlade jag även en liten mus till min dator, har ju bara använt den på datorn innan. Sladdlös, liten och fin. Allt på under 500:-.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback