Ett eget litet place.

Jag har anmält mitt intresse på 2 lägenheter på bostaden. Samt skickat 2 mejl angående 2 lägenheter via blocket. Alla hitanför stan, precis i min smak. Men den ena, den största, står högst på önskelistan.

Dom må vara små, men dom är billiga också. Mer än så behöver jag inte.
Nu håller jag tummarna för någon av dom, då kanske jag flyttar inom en
snar framtid. Men jag ska dock inte ta ut något i förskott. Utan mer bara
invänta allt.

Och inte har jag börjat packa än, oups!
Dags för det nu!

Edit:
Det gick fortare än jag trodde. Kan iofs inte packa resten förns imorgon.

Hahaha, jag är ju en sån som skriver packlistor, bara för att inte
glömma något när jag ska iväg lite längre. Kolla vad jag skrev
istället för "Hårtork, hårborste + snoddar". Hahah, snacka om
virrhöna.


jag MÅSTE skriva packlistor :p

2009-04-02 // 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback