Gårdagens outfit.


Så här blev outfitvalet igår. Jeansleggings och skjorttunika(ginatricot) Halsband, örhängen och scarf(h&m).

Har suttit vaken i två timmar nu och bara funderat.
Tro aldrig någonsin något sådant om mig igen, det
är en av grejerna.

Funderar starkt på att dra på mig nå sketna skor, härliga byxor, jackan och en halsduk för att gå till macken och inhandla cola och därefter gå en fetingpromenad i solskenet. Åtminstone sitta ute och få frisk luft. Egentligen skulle jag väl mest av allt behöva sova lite till, men hoppas på att en powernap senare ska funka.


Sen måste jag även få tala om, jag hade mitt besöksrekord igår!
Det gamla slogs med hästlängder, haha. Känns faktiskt lite kul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback