Gósolen!

Man kan undra om jag är släkt med tomaterna eller något dylikt.
Kan ju nämna att jag är rätt röd i fejset.


Idag for vi ut på sjön i ett riktigt toppenväder. Så det har grillats och vi har legat i solen. Småbarnen har kört runt på en minifyrhjuling i snön medans vi kört skoter, tolkat och så. Helt vansinnigt härlig dag! Därav det röda fejset.

Ids dock inte hoppa in i duschen än, känner mig så jävla slö och har ingen lust med att torka och platta håret och sminka mig direkt efter. Så jag väntar mest på påskmaten. Det ska bli sjukt gott med en kall smirnoff.


En bild från igår och de andra tre från idag, ni ser ju finvädret.

Att få leka i en vattenpöl och plaska hejvilt är ju det roligaste som finns!


Tomaten och hårdrockarbruden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback