I arvidsjaur.

Efter en halvjobbig dag på jobbet igår så bar det av.
Det tog tre timmar, men då kan jag erkänna att vi låg på ganska hårt.


Allt som allt är vi 13 pers, dock "bara" 11 under samma tak. Jag och J delar rum med systerdottern min och ena fosterbarnet. Så det är rätt fullt här inne. Det mindre roliga är att vi sover på en bred luftmadrass och minsta lilla rörelse hörs så tydligt. Vaknade säkert vid 6 första gången.

Igårkväll tog vi oss en sväng runt samhället, upp till utkikstornet och så för att fördriva lite tid jag och J, det var rätt härligt.

Nu är det väl dags för vår det att stiga upp och pallra oss upp ur källarvåningen för att fika och göra oss klara för skoterturen idag. Tänker nog ta några bilder, och då kan jag visa lite sen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback