Ingen påskkärring, snarare Häxa!

FY F*N! Jag är helt knäckt, det har i princip varit en djävlig dag rakt
igenom. Hände inte det ena så hände det andra, som tur var så va
ju yngre L där också, och vi förstår varandra rätt bra.


Stress, stress och åter stress. Jag skulle kunna skriva 7 a4 om vad som hänt under dagen, allt man har tänkt i huvudet och bara tyckt varit allmänt jobbigt. Direkt jag gick mot mina kläder när jag skulle hem och drog en djup suck och lät stressen rinna av mig. Kan inte beskriva hur skönt det var. Påsksjunget var dock rätt kul, speciellt när påskharen tappa svansen och ungarna pillade henne i baken för att försöka få fast den. Och när D(en vuxen) försökte hjälpa dom, vilken syn alltså. Sjukt vad jag skrattade. I efterhand berättade haren att hon inte hade en aning om det och att hon inte visste att dom pillade henne i baken. Haha.

"Gör de, hämta de, du fixar de, byt på dom, hjälp dom, klä på dom"
Det känns tamejfan som hon kört med oss till förbannelse hela
dagen. Kan bara inte släppa det än. Och jag har verkligen börjat
förstå varför näst intill ingen trivs med att hoppa in där när hon är där.
Hon själv gullade med en ettåring, la ut sovmadrasserna och sövde
ner tre barn. Irritation på hög nivå.

Nu vill jag verkligen ha helg, så äckligt jä*la skönt det ska
bli att få fara bort och slappna av tillsammans med min
underbara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback