Skulle vara kul.

Gick ju bra med min städning. Host och harkel.

Iofs så ser fönsterbrädan där jag har smink, spegel och pennor rätt städat ut, likaså det framför storspegeln och bordet (som förövrigt datorn har sin hemmaplats på). Dessvärre har jag inte hunnit börja tvätta, ta upp packningen från i helgen och dammsugit. Så om jag ska vara rättvis mot mig själv har jag väl nästan gjort hälften. :)

Har slängt nå gamla bodylotions, i princip tomma hårprodukter(ändå b-grejs), gamla kataloger och dylikt. Kändes bra då att få ställa dom nyhemkomna grejerna bland resten när det inte såg lika fullt ut, trots att det är det ändå.

J far troligen till fjälls imorgon. Känns tråkigt för mig men samtidigt så är han så jävla värd det! Sitter därför med små förhoppningar på en tjejkväll på fredag. Massor av gotta, lite vin, goa vänner och härlig musik. Kanske någon lättsedd tjejfilm också. Mira, Pernilla, Anna och Ninni om ni läser det här... Är ni sugna? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback