Slapphetsprioriteringar.

Jag är allmänt seg. Var ju barnvakt åt brorsans son tidigare ikväll, och då satt
han och ritade och jag pysslade(hade med mig grejer) tills det var vällingdags.
Mysungen, så han e gó.


När jag kom hem och kunde äta där vid åttatiden så börja man känna stressen
av att man måste packa, duscha mm innan klockan är för mycket. Vet ni vad?
Ändå så sätter jag mig ner och pysslar färdigt. Det är så typiskt jag. Jag vet att
jag har annat jag borde göra och ändå gör jag det som är minst viktigt.

Det som gjordes var då ett påskkort till min systerdotter som hon ska få när vi
kommer upp dit imorgon. Bara för att få ge bort det. Har klippt, klistrat, och fyllt
i med lite tusch.





Nu däremot kanske jag borde börja med det vettiga. Såsom packningen.
Självklart har jag en packningslista den här gången också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback