The poodlemum.

Min mamma har krävt min hjälp idag, kanske inte det roligaste
just idag. Men det var ju trots allt mamma. Så vi färgade hennes
hår med någon konstig mahognyfärg(på det mörka) och ja i lite
skiftningsslingor som man får med.


Som kronan på verket så ville hon ha vågat hår.(Jag kommer ihåg att hon nämnde det igår, att hon ville att jag skulle göra det men jag trodde väl inte riktigt att hon var seriös). "Hur man gör en pudel", sa jag och flinade finurligt in i spegeln i hallen. Stackars mamma, jag råkade bränna henne också lite lätt i hårbotten.

Vid det här laget var jag totalsliten! Så jag tänkte ta min powernap, varade väl 10minuter. Det kändes inte riktigt ok när man sovit 3½ timme inatt. Men det var gott att slafsa i sig ett frassemeal till middag. Nu, om jag har tur, kan jag ta min efterlängtade powernap(det känns som att sömnen bara rycker mig i ögonlocken "blunda, men blunda då").

Igår blev jag arg. Flyförbannad.
Med all rätt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback