Mer bilder från i helgen.


1. På Laponia. 2. På väg hem, kvällens outfit(jeansleggings, randigt linne, svart kofta, nya skinnjackan, halsduk och sneakers). 3. J & jag på väg hem. 4. Dagen efter.

5. Sista dagen(söndag). 6 & 7. På väg hem(söndag). 8. Måndagens outfit(mintgrön tunika, leggings, svarta knästrumpor, nya skinnjackan och halsduk).


Sitter här hemma för första gången på 5 dagar med irriterad hals och ser
solens alla strålar stråla utanför mitt fönster. Ska pallra mig in i duschen
innan jag tar och sätter mig väl påklädd ute i solen för att enbart sola ansiktet.
Utifall att jag skulle vara på väg att bli sjuk(med tanke på halsen). Men inne
kan jag inte sitta hela dagen.


Igår så toppade jag håret återigen, och klippte upp det lite mer på nytt igen.
Det kändes riktigt fräscht efteråt och någon gång snart skulle vi sätta i något
medel(tydligen ganska bra för håret) som skulle aska till det lite istället för
lite smågula toner som man har fortfarande.

När vi gjorde första slingningen på håret så fick jag en goldwell kerasilk för att kunna frissa ner flygande strån och sådär och jag blev riktigt förtjust i produkten, dock så var det inte så mycket kvar i den då jag fick den och jag har planerat att fara ner på stan och leta hos frisörer. Idag valde jag ett latare alternativ, sökte via google och fann det på Baresso.se. Det är alltså Goldwell´s kerasilk instant silk fluid produkten heter. Kostade 109:- styck för 125 ml. Men när jag liks var i farten nu så beställde jag två på en gång.
Tycker du att ditt hår är lite småflygigt, frissigt och med lite halvslitna toppar så kan jag rekomendera dig att prova den här produkten istället för någon b-variant från ica som kostar hälften, håret känns riktigt fräscht när man använder den.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback