Måste städa utan ork.

Sitter och hjälper mamsen med bilder. Fy sjutton vilken tid det tar.
Hon hade ju inte rensat kameran sen dom fick den, dvs snart ett
år sedan. Så jag sitter och har fört över alla bilder, vänt dom rätt
väg och nu ska jag bränna ut dom på skiva.


Sen så sov jag ju till halvtolv idag så jag är ju ganska pigg men halsen kruppar dock fortfarande. Blev glad när jag drog mig nerför trappan och såg att jag hade fått 2 paket, yes! 2 balsam(loreal, absolut repair) och de 2 kerasilken som jag beställde igår(goldwell kerasilk instant silk fluid). Känns gött! Undrar bara över när det blir av att jag får göra håret askigare i tonerna.


Bilder från när vi var i Turkiet(Kusadasi, aqua fantasy) i maj förra året.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback