Vet inte om det blir till det bättre... men!

Håller på kruxa med designen. Eftersom jag inte fått kontakt med någon än som skulle kunna göra det så gör jag det till en början själv. Var less på det mörka. Bara grått, svart och dystert. Visst, det funkar ju på vintern, men nu är det snart sommar och vår. Måste fixa headern också idag, annars kan jag verkligen inte gå från datorn.

Ni ser ju, vad gör jag när jag hade så mycket annat som behövde göras.

Edit 12.56:
Har suttit tills nu och mixtrat lite hit och dit. Lite synd bara att jag inte hade några riktigt nya bilder till headern, men jag lär väl göra om den fler gånger i guess. Det finns ju justeringar kvar, men just nu har jag varken ork eller tid för det känner jag. Men det blev ju skillnad iallafall. 


hejsan :) är du sugen på en ny bloggdesign är du mer än välkommen att beställa en utav mig. vet du inte hur du vill ha den? kika då in designen jag har till utförsäljning här: http://marinoni.blogg.se/2009/april/utforsaljning-av-bloggdesign.html



Trevlig helg :)

/Sandra Marinoni

Pavona Design UF

2009-04-17 // 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback