Den omvandlade väskan.

En kreativ grej jag gjorde i fredags var att piffa till min lilla mullvadsfärgade väska.
Gillade den väldigt mycket som den var, men kände att det kunde bli snyggt med
lite uppiffning a´la min taste. Så, sagt och gjort. Tog nitarna jag plockade bort från
ett gammalt nitbälte 1½ vecka tidigare och satte mig ner.



Så här såg den ut från första början.

Två stycken fastsatta, ihopp om att mellanrummet är lagomt.
Det här var ju riktigt kul...


..efter en hel del krux i "böjarna" på locket så har jag ont i
fingrarna, men det börjar ta sig. :)


..tillslut blev jag äntligen klar. Superduperkanonnöjd.
Men tid tog det och tumme och pekfinger ömmade.
Erkänn att det blev en lite mer personlig touch över
den nu, och så är jag ensam om att ha den också. ;D

SÅ, Hiss eller Diss?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback