Halsband och armband.

Just det ja. Det där med halsbanden jag gjort. Och armbandet jag håller på med.
Nu kommer det...


Förut när vi gick gymnasiet så köpte vi uf-grejer där till våra produkter. Då hette det
något i stil med "konstnärsbutiken", minns inte exakt. Men jag tror faktiskt att de rent
utav bytt namn och nu heter Panduro. Där har jag funnit alla grejer till olika priser.

Kedjor på metervara för att kunna kapa till den längd man själv känner blir bra, kedjelås
av 2 olika modeller, och alla olika hängen. Sen har det bara varit till att pyssla ihop allt här
med hjälp av tänger och tålamod.




Bild 1. t.v - tro, hopp & kärlek. t.h - mönsterringen. Bild 2. close up.

Bild 1. - Hello Kitty. Bild 2. - Heart.(tror dock att jag ska försöka göra mer på det).


Har gjort 3 halsband till varav jag använder det ena själv och ska ge bort de
andra två. Därav ingen bild på dom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback