Här ska skitas.

Haha. Jag var och handlade nyss, och i´m mother fucki´n dying.
Det är inte lätt att bära 3 liter öl, 10 liter mjölk(ja, det går åt på två
pers och fråga mig inte hur), 24 toalettrullar(största packe lambi
jag kunde hitta), samt andra små grejer. Var lite lätt varm när jag
ställde mig i den überlånga kön som var den segaste, självklart
väljer man alltid fel. Men när jag skulle bära allt till bilen så höll
jag fan på att förgås, svetten vill jag inte ens nämna att den tog
sig an min kropp för att ja, jag är svag. (Sprang in på h&m också
och köpte ett torrshampo för 30:-, kommer det att fungera ens?
och en ny mascara som jag var i stoooort behov av). Utgifter, hela,
hela tiden.

Men hem tog jag mig och nu ska jag banne mig få i mig nå middag.
Ska sno en Billy´s av J, jag for ju trots allt och handlade så att vi inte
behöver handla på hela helgen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback