Hello Kitty.

Efter en veckas velande så hade jag äntligen bestämt mig för att jag skulle
köpa rosettklänningen på GinaTricot i svart. Fanns den kvar när jag kom dit?
Eh, näe. Så surt! Funderar på att beställa den riktiga från Nelly, det är bara
det att den är lite dyrare. Måste bestämma mig innan den också tar slut.

Letade runt efter olika tjocka, höstiga koftor och många är ju fina när de bara
hänger och inte är stängda, men de flesta ser hemsk ut när man försöker
stänga dom. Fann en enda som jag skulle kunna tänka mig. Men vad är det
för tanke med att bara ha ett band att knyta i midjan eller bara en knapp för
att stänga? Lät det vara, kikade faktiskt bara, samt provade.

Köpte istället hem lite mer grejer för att kunna göra smycken hemma. Så nu
har jag en julklapp klar. ;p Provar även på att tillverka armband. Ska visa resultat
senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback