Jag saknar min blåa pärla!

Jag vill få smset nu om att jag kan hämta ut min kamera.
Men vänta nu, vad var det han sa? Det skulle ta 2-3 veckor.
Gosh. Vad har det gått nu? Bara 1½ och jag är redan så
desperat man kan bli(och då lånade vi ändå en kamera
den tiden vi var söderut).


Vi var iväg och golfade idag igen i den stekande hettan. Måste erkänna att jag suger
på den där sporten, blir inte bättre. Det enda jag utökar är träningsvärken. Förstår inte
dom som kan vara en naturlig begåvning på denna sport. Suck.

Imorgon ska vi iallafall ut och sitta i båten och fiska(jag vill ha kameraaaaan!).
Ska ta med mig boken också så att jag kan läsa utifall att jag skulle lessna på
att bara kasta. Snälla, låt det bli toppenväder imorgon.

Och Sandra, jag har inte bestämt mig angående imorgon ännu.
Men jag lovar att höra av mig så att du får veta.


Första kvällen på semestern, i Ore på bryggan och Sista kvällen, på stadion i stockholm(dn galan).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback