Kreativitet.

Jag är less på att inte få jobba nu. Det är det jag vill.

Men har åtminstone träffat tjejerna en stund(2 av dom iaf) och vi har gottat oss i
smörgåstårta som vi köpte på Ulla´s, snacka om gott "mitt på dagen fika" ;) .

Och eftersom jag har tänkt fortsätta med min kreativa sida ännu mer nu(i fredags
tog jag tummen ur och fixade min mullvadsfärgade lilla väska, ska visa sen) så
for jag på butiken inne i stan där de säljer pandurogrejer och tanken var att jag
endast skulle inhandla stompfar så att jag kan rita. Men när jag såg några enkla
smyckesgrejer man kan göra halsband av så köpte jag även 2 meter kedja och
det jag ville göra till halsband. Misstänker att jag ska ge bort 3 stycken. En som
julklapp(jag veeet, redan!) och två andra på kommande födelsedagar. Och så
ska jag ha två själv är tanken. Ja, kreativ. Det blir mina första egengjorda smycken.
Känns riktigt kul. Mest med tanke på att jag knappt har några enkla halsband man
kan ha. Resultatet kommer bli intressant. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback