På golfbanan, jag?

Jag ska försöka vara kreativ någon dag här framöver. Påbörjade ju det hela igår.
Tog ett gammalt vitt nitbälte som jag aldrig använder och plockade bort alla nitarna,
därefter klippte jag två remsor av bältet som jag skulle kunna göra till armband, om
det så blir så det vet jag inte ännu. Men det kändes som lite kul pyssel iallafall. :)


Det var tänkt att det skulle bli Stora Nolia idag, men det skjuts upp. Istället ska vi
golfa. Haha, jag? Oh my lord. Har bara provat med riktiga bollar en gång i mitt liv
förut och då var det bara att stå still på samma ställe och försöka få iväg bollen.
Misstanke om att jag bara kommer stå och skratta åt mig själv känns ganska
vanligt. Golf är inte min starka sida, jag är glad om jag får iväg bollrackarn. :P

Sen är det bara hem och duscha, lär ju vara varmt att golfa. En sommardag på riktigt
igen, bara lite mer än en månad sedan sist.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback