Pyssel.



Nu är nitarmbandet klart. Gjort utav ett gammalt nitbälte som jag klippt och grejat i(samma som jag tog nitar ifrån till min lilla väska). Spännet blev inte riktigt som jag hade tänkt trots tryckknapp, men det fungerar och sitter ihop. Mest en kul grej att göra bara av något gammalt.

And me right now. Och jag har insett att jag har lite lila skiftningar i håret pga silvershampot, så det ska jag lugna mig lite med. Haha. Bör dassas ur om 1-2 tvättar, så det är nog lungt. Eller jag hoppas då det. Nu skulle jag vilja köpa ett färdigt clips-set. Men det kostar och jag kan inte punga ut det just nu. Suck. "Bara 1.300:-".

.



vilket vackert ansikte du har! gillar verkligen din header!

2009-08-28 // 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback