Så var det med dom 1500 kronorna.

Jag var hos tandläkaren för 2½ vecka sedan nu, jag lagade två hål. Ett uppe och ett nere. Har varit öm sedan dess. När jag kom tillbaka andra dagen för att laga det andra hålet så sa jag det, medans min tandläkare sa att det säkert var i tandköttet jag var öm.

Det har fortsatt att hålla i sig och eftersom jag helst inte vill tillbaka överhuvudtaget så har jag försökt att känna efter ordentligt och inbillat mig att jag kanske inte har så ont. Men dessa tankar försvinner lika snabbt som jag försöker tugga på den sidan(tanden uppe sitter typ över den som lagades i underkäken), men jag kan inte riktigt sätta fingeret på vilken av dom det är som ömmar.

Nu har jag fått nog, åt nyss ett litet mellanmål eftersom middagen blir så sen idag och jag åt det simplaste jag kunde komma på, husmans. Självklart prövade jag tugga med den sidan igen och det vill sig bara inte. Så jag sökte fram numret och ringde. Med en telefonsvarare på andra sidan luren som säger "den personen du söker har gått för dagen", men vafaan. Det stod ju att det var öppet till 16, inte 14. Så nu måste jag vänta med att ringa tills måndagen är här, och jag som är expert på att glömma sånna där viktiga saker(måste komma ihåg att tugga på den sidan, då kanske jag kommer ihåg att ringa också). Men faaaan, jag vill inte dit. Inte första gången jag får problem efter en lagning. SUCK!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback