Torrshampot.

Torrshampot jag köpte i torsdags testade jag för första gången nu, bara litegrann. Det är ju typ en räddning. Om håret börjat bli skitigt men att man känner att det är inte så skitigt att det skulle behöva tvättas omedelbart så använder man torrshampot och du är räddad. Hur länge vet jag inte, men åtminstone ett tag framåt. Du kan säkert vänta en dag extra.

Fast jag tror att just den jag köpte på h&m kan vara svår för brunetter att använda. Mer ultimat för blondiner. Ypperligt pris, 30 kronor har alla råd med. Och så är det tryckspray. Hiskeligt enkelt att använda. Är ditt hår mot det blonda, prova!


När J kommer hem från att ha tränat ska vi ut och äta och sen gå på bio,
vi gick ju inte igår. Dels pga trötthet och sen var det fotboll på tv. Så ikväll
ska vi se Sommaren med Göran. :)

.



hur många besökare brukar du ha per dag ungefär? :)

2009-08-30 // 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback