Freezing friday.

God morgon!
Idag är det ännu en kall dag, lika kallt som igår. Trots att dom utlovade att det skulle bli 6 grader mildare. Men jag hoppas att jag inte fryser ihjäl trots de -18 graderna som det faktiskt är ute. Jag skymtar solen iallafall och det kan nog bli en härlig dag trots allt. Och juste, jag är ledig idag och ska fortsätta med julklappsbestyren hade jag tänkt.


Har inte så många kvar. Men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till pappa och till farmor. Tidigare år tycker jag alltid att det har gått så bra, men i år då? Det är tvärstopp. Måste ringa pappa på ett tag och höra om det är något särskilt han önskar sig och om han kan ge något tips angående farmora min. Sen har jag 1½ julklappar till, men det vet jag redan vad det ska vara så det känns lugnt.

Men innan jag beger mig iväg för allt detta så ska jag hem och slänga in en maskin tvätt och kolla på löshåret som jag tydligen fick hem igår(var tvungen att ringa hem och höra med mamma), wihoo! Och det är så skönt att utväxten faktiskt är väck återigen. Måste ut och starta bilen nu om den ska gå att köra, tjolahopp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback